2008年11月25日星期二

:+:陳米爸相集1:+:

特別嗚謝陳米爸為陳米BURN既相相...


KAKA: 做咩唔比我入去~~???呢度我屋企黎架....做咩呀....





KAKA: 爺爺個閃光燈好閃呀.....不如你出黎影我丫...快D出黎啦...



陳米: KAKA坐好...要乖乖地唔好嚇人....

KAKA: 我冇呀...不過我見到咁多人黎就好HIGH...我會冷靜D架喇...



陳米: 聽聽話話乖乖地就比個牛肚你啦....乖呀...



KAKA: 爺爺你做咩係咁影我~???你...係咪打牛肚既主意~??



KAKA: 喂...食左喇...仲有冇~??



KAKA: 唉...好悶呀爸B..又要我比個FIVE你..你地好耐冇教我新野喇.....



KAKA: 丫....我係咪識你架....你呀...丫...你係陳敦叔叔.....快D黎比我聞清楚先啦...



KAKA: 真係你呀...我地差唔多成年冇見喇...我仲以為你好似MO叔叔咁唔黎探我喇...



KAKA: 叔叔...出黎陪我玩丫....



KAKA: 爸B..你好長氣呀....我都冇曳...




KAKA: 叔叔你快D出黎同我玩啦...我入唔到去呀....一係你開閘啦....


KAKA: 呢個爸B..又要我扮招財狗....



KAKA: 哎呀..梗係笨媽MI唔記得同爺爺講話閃光燈對我對眼仔唔好啦....眼仔好攰呀...



KAKA: 你地唔好再話我D毛毛了....咁人地宜家係換毛丫嘛....同埋..都係毛毛JA嘛...唔洗驚架...見得多就慣...我亞媽之前又話敏感又話呢樣O個樣....宜家咪見到我就話..KAKA攬攬...!!






  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-12-03 21:52:00
Digital相機真好, 可以盡影, 最多吾靚到時delete, 我去旅行都影吾少, 故每次玩完都要做好多嘢  
KAKA有點慘喎,要綁住, 綁住真喺吾靚靚
[版主回覆12/03/2008 22:06:00]係呀....細個時曬相都用好多錢錢..都未計飛林....宜家有數碼相機真係方便好多....多野做係因為你會將d相相整做碟丫嘛....我就冇咁好心機........
琴晚陳米先話我: 你同我姑姐一樣...手提電話可以唔拎...但係相機唔可以唔拎....
我地呢排想儲下錢錢...買個靚既相機黎影下kaka豬.....
唔好話綁住佢唔靚靚丫...就算佢o係屋企都唔夠o係出面影咁開心活潑...o係出面影o個d睇得出佢一出到街街就醒神唒.....

沒有留言:

發佈留言