2008年11月25日星期二

:+:陳米爸相集2:+:

KAKA: 係咪有野食~~???



影到宜家...陳米爸都仲O係個閘出面影KAKA....哈哈...不過講到驚狗...應該冇人有我以前咁驚...O係街見到狗會行過對面馬路....D狗狗未行到埋身已經尖叫...

不過宜家o係街見到狗我都唔會驚架...自己屋企都有咁大隻狗狗...



KAKA: 爸B...你比我自由行~??





KAKA: 我都覺得媽MI講得岩....我真係唔用繩繩靚女D架...




KAKA: 係咪表演完就可以去街玩~???咁我出絕招喇....個個見到都笑架....



KAKA: YEAH!!!呢招真係得左...又有好野食...

KAKA開心到起勢想跳起....




KAKA: 媽MI呢個手勢..我梗係明啦.....呵呵..又有好野食了....


陳米爸: 做咩你隻狗唔望鏡頭架.....

KAKA: 嘻嘻...你地唔好打我個骨骨既主意呀......



KAKA食緊D好味既野就會緊張...條尾就會咁....

KAKA: 我唔係唔想比你影呀爺爺...不過真係閃到眼仔好攰呀....




KAKA: 咁多人O係屋企...都唔知會唔會有人搶我個好味骨骨....都係快D食完落肚先...



呢D咪食到LAM LAM脷 LOR....


我: KAKA快D擰過黎....你爺爺話影唔到你個為食樣...

KAKA: 係喇.....表演一陣好喇...




KAKA: 又要人坐好..又要跳起...好攰架...比我抖陣啦好冇...



見KAKA定定地O係度咬骨骨..不如開書房度門比佢番竇咬啦...

KAKA: 都係媽MI知我心意....


KAKA: 好味呀.................


KAKA: 都o係番竇都咬舒服D.....






  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-12-03 21:45:00
我大佬真喺影咗吾少相喎, Kaka辛苦晒la

沒有留言:

發佈留言