2008年11月25日星期二

:+:陳米爸相集4:+:

以下o既係連環圖.....

kaka又襯冇人為意...又走去撩陳米媽同燒玉米....

嚇死佢地...

 








唉...kaka又比陳米捉住左了.....


kaka: 唔夠力就唔好勉強呀....跌左我落黎我亞媽會嬲死你架.....



kaka: 救命呀................我畏高架..............快d放低我啦....我冇曳呀...撩下人玩ja....



kaka: 想扣番繩同我講咪得lor....洗唔洗出絕招啵.....


kaka: 想嚇死狗咩.....




你睇陳米媽同扣左繩既kaka既合照..陳米媽幾輕鬆~...



kaka: 我想番屋企飲水了....橫掂都冇得跑跑跑...


kaka: 爺爺話我條脷好大條呀...食到幾餐...之後聽到爸b同媽mi傾計....話爺爺食過狗架....好驚呀...好在佢冇打我主意ja....唸起都驚驚....




kaka: 快d番屋企啦...我想去飲水水呀....




  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-12-03 21:39:00
燒玉米真喺好蒸kaka咁喎  如果我要同kaka影我要攬住佢,但吾知會否驚
[版主回覆12/03/2008 21:51:00]到時kaka應該會定d....唔會咁興奮...應該會好d....
kaka o係機場第一次見我媽咪時都跳起擔住我媽隻手...冇出力咬既...不過又懶係好似比個下馬威人咁....不過我媽咪同亞e都唔驚狗....所以冇比kaka嚇親......kaka中意同佢地玩架...
kaka呢排見到d人驚佢佢唔多會撩人玩架....都唔知佢係邊度學既~~

沒有留言:

發佈留言