2008年11月29日星期六

:+:kaka等開飯:+:

我入廚房煮飯...kaka就扮大爺..上左梳化度等食飯...

kaka: 咪掛住影我啦....快d煮啦....我同爸b都肚仔餓了....



kaka: 都話咪影我咯....



見我轉食行入廚房...kaka又黎自己清潔自己....唔知係咪大個女左呢...佢好似唔中意比人見到佢做呢d私人野....



今晚煲左湯...其實差唔多日日都會煲....

今晚kaka又加料....有雞腳, 雞胸肉, 眉豆, 栗子, 紅組, 淮山, 同埋蓮(吽)---->呢個字點打架~?????

個湯梗係有花生同埋薑啦....要挾開左先比kaka架..

呢排食左飯飯..都會叫陳米抆個橙黎食...呵呵...有時見kaka咁為食...會比塊橙皮佢...但係佢食過橙肉之後....見到橙皮一d都唔高興....



kaka: 我想食你地食緊o個d橙橙多d啵,......我唔知橙皮呀....(地下有塊比佢扔左落地既)


三份食一個橙點夠啵....又叫陳米抆多個....

kaka: e....食左仲有...今日真係開心....



  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-12-03 20:47:00
日日都煲湯, KAKA真喺好幸福呀  
點解花生吾食得嘅
個藕字都吾難打姐, 明白點拆就易嫁LA, 頂喺廿部 =T, 左邊喺手同木=QD, 再打埋尾碼"月"=B 便可
[版主回覆12/03/2008 21:03:00]其實我唔知唔識打個藕字....連exactly點寫都唔記得...
花生呀南北杏o個d我都冇比kaka食架....好似見過話d狗狗好似會對nuts敏感.....

沒有留言:

發佈留言