2008年11月14日星期五

:+:KAKA又有新fans了:+:

朋友Franco岩岩番左黎地球...又同我聯絡番....咁耐冇見...梗係要出去食飯傾下計啦...

就約好左今晚去行街食飯...因為......今日係星期5....聽日唔洗番工呀~~~

約好就帶franco去d佢未去過既地方....

第一站-----黎接我放工
第二站-----去bluewater
第三站-----一齊番屋企搵kaka

o係bluewater行左一陣...我地一路行一路講...都冇買野....睇左副眼鏡...不過都係等到星期日同陳米一齊行時先至決定~係黑色既prada好定係紅色既burberry好...連埋鏡片都要300鎊....唸多幾日先....

去到bluewater...例牌都係食nando's.....今晚franco請....呵呵...多謝唒~

佢落order既時候...我就影下相.....

o..就xmas了~~~~






食飽飯就番屋企搵kaka了...因為franco要做灰姑娘....唔可以太夜番屋企架..

kaka見到陌生人....high到不得了...

又o係度跳....

franco話: kaka好靚...

kaka不知幾得戚...又跳多幾下...




玩左一陣...我同kaka就去送franco去火車站....之後就同kaka去遊下巴士河....

kaka第一次搭巴士都好正常丫...除左8卦d之外都冇咩野..又冇嘈又冇吠....^_^


  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-12-01 13:47:00
我都買咗少少英磅
我都想,但蝦子一定吾放人
[版主回覆12/03/2008 21:17:00]你宜家快d入紙攞定大假啦......咁早攞都唔批既....一於on strike啦...呢度d人好中意咁架...!!
你可愛既蝦子應該會放人喇掛....


  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-11-23 14:03:00
kaka有人陪佢玩真喺好開心, 我都好想摸吓kaka同佢玩,但有排都吾會去英國..........
[版主回覆11/25/2008 20:14:00]有排都唔黎都買定d英鎊啦..宜家d英鎊好抵買....好多好多年冇咁平過~~~丫...可以同陳米爸佢地兩年後一齊過黎丫..
kaka真係好鍾意熱鬧....有人o係度陪佢同佢玩下..佢又真係好開心....

沒有留言:

發佈留言