2008年12月10日星期三

:+:悶到嘔的KAKA:+:

大家好...我係KAKA...

都唔知做咩事呀....我亞媽好似唔係好中意我...我一行埋去佢度想嗲下佢就話怕傳染我...又話唔想見到狗仔唔舒服....

攪到我成日都自己一個狗玩玩具.......一個狗玩真係好悶架....

我今日玩爛左骨骨玩具了....都唔知點解..明明得一舊...玩玩下咬咬下佢會變左做兩舊...攪到我唔知咬佢地邊個好.....

呢排亞媽唔舒服喎....攪到我都冇啖好食...淨係得D狗糧....淨係加D雞蛋比我...咁唔好餸就梗係會攪到我都冇咩胃口架啦....食唔唒佢又拎住個兜追住我....我都話左食飽咯..佢都好似聽唔明咁....唉....





沒有留言:

發佈留言