2008年12月13日星期六

:+:KAKA食通心粉:+:

今日見好番D...就將屋企既梳化同飯檯移左位...等KAKA多D地方走動....咁執好左個廚房....又見心情幾好...就整D野比KAKA食......

今日我同陳米既LUNCH係食沙嗲牛肉通心粉....咁煮定多D通心粉...今晚就整鮮茄牛肉通心粉比KAKA食...

材料: 牛肉, 蕃茄 + 紅蘿蔔



梳化移左位....咁KAKA就冇得跳上去睇風景~

KAKA會唔會唔睇風景~????梗係唔會啦...不過要睇就要辛苦D...要企O係度....


睇到出面有咁多雀仔飛飛下...KAKA又緊張又興奮......好慣性咁跳上梳化...點知...上左去之後發現.....都望唔到個景......



因為佢知我影緊佢...咁疼....唯有O係度扮清潔.....



KAKA發現左我笑佢.......就好似D比狗仔隊跟蹤既名人咁.....

想拆我菲林.....


KAKA: 叫左你咪再影呀....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

你睇佢個樣幾唔友善......呵呵...


又再煮KAKA既通心粉.....因為比KAKA食...唔可以落茄汁....怕佢唔夠好味...等我比一枝我中意飲既蕃茄汁落去煮啦....



熱辣辣...香噴噴.......



攤凍左之後就可以比KAKA食了.....



KAKA: 好味呀.......


沒有留言:

發佈留言