2008年12月14日星期日

:+:KAKA有份去掃貨呀:+:

仲有5日大哥城就黎了....

又係時候襯星期6去入貨.....

出街出KAKA驚死我地又扔低佢O係屋企....一味痴到我實一實...






咁算啦...見佢都乖乖地....就帶埋佢去....!

出門口時拎左160鎊...就買到淨番34P....有冇攪錯...

杯麵黎買黎等我拎番公司食既....有時凍冰冰...真係唔想食三文治呀~!!


執好唒D野.....就放番KAKA入黎.....電視播緊聖誕節既電影...KAKA睇到好投入呢....



到到我整好唒D野準備打邊爐......又係時候比定1/4隻鴨KAKA...等佢慢慢歎...唔好阻住我地..呵呵...



打邊爐都係食O個D野....今次第一次買芥蘭苗...都幾好味啵......仲有東風螺..肥牛...羊肉片...芋絲...一堆丸丸....水餃...墨魚...

今次最特別係個湯底...係紅衫魚煲蕃茄紅蘿蔔....呢D梗係要黎益KAKA架啦...


一路打邊爐..一路睇NARNIA.....丫...真係好中意呢套戲呢...

KAKA咬到攰唒...又係時候訓下...


舊鴨都未食唒...我想幫佢洗乾淨放唒入雪櫃..點知佢就.....即刻彈起身...驚死搶走佢舊鴨咁....


真係冇佢咁好氣...............



沒有留言:

發佈留言