2008年12月19日星期五

:+:KAKA+大哥城放聖誕:+:

KAKA等左咁耐....大哥城又番黎了...

KAKA: 咁耐冇見....不如比我UN下先丫...

大哥城: 你亞媽叫我咁做架....等你冇得扮咬我...又冇得UN....驚未~??????



KAKA: 咁呀....唔UN都得...不如你幫我搓下個肚仔丫....

大哥城: 你會唔會煩左少少呢.....


我今日先知...原來大哥城O係FACEBOOK留左言比我...話想16/12前過黎.....點知...我今日先見到....呵呵....

不過放假放到4/1......最開心既...一定係KAKA..

沒有留言:

發佈留言