2008年12月7日星期日

:+:KAKA去晨運:+:

通常星期一...陳米會車我番工...咁我換好唒3出得門口時先叫醒佢...

今日我自己早左起身.....見出面冇落雨...就同KAKA出去行下.....

點知原來出面凍到不得了....

KAKA見地下結左霜....一定係覺得好新奇...



地下有我同KAKA既腳印....



不過今個星期一都唔夠上個星期一咁凍...上次係地下同屋頂全部都白雪雪架...



可能係D野結唒霜唔同左味...KAKA係咁四圍聞....



地下好跣...好在KAKA都算聽話冇搶繩.....如果唔係我一定比佢拉住O係地下....


沒有留言:

發佈留言