2008年12月2日星期二

:+:KAKA又收埋d好野:+:

接左kaka番黎屋企岩岩夠一年了....時間過得真係快...

今日放工時..又去買左少少三文魚比kaka食....

我見佢乖乖地咁...我就比佢入房啦...

一路都好乖....直到我7e打黎.....o係我地煲電話粥既時候....

kaka又跳左上床....之後又跳番落床.....

今次仲唔比我捉到佢...

見kaka唔知做咩用個咀推推下d床單....之後仲擔住張被....
kaka: 我用個身擋住你...你同姨婆傾電話啦....唔好理我了...



KAKA: 攪掂....又係時候做下d私人野...清潔下先.....


我拎開左張被一睇....都唔知好嬲定係好笑....竟然見到一舊三文魚....
即刻拿拿臨扔落地.....kaka即刻食左.....





kaka: 比亞媽識穿左tim....


哎呀....上一上床...攪到一床都係毛...都未話佢...仲擔舊魚上黎....

又係時候換床單...




因為仲傾緊電話...都未得閒趕佢出房....


kaka唔知係咪知衰...所以要扮乖.....乖乖地坐o係床尾就算...



見到佢乖乖...就由得佢一陣咁多啦....

沒有留言:

發佈留言