2009年1月3日星期六

:+:KAKA的地盤:+:

天氣好好丫....今日又有拎埋相機....

所謂既天氣好好...係因為唔係天陰陰....仲要有陽光TIM...好過都仲係好凍架.!!!

KAKA: 啦啦啦...我最中意自由行!!!!



KAKA: 我識自己開門架......



KAKA: 喂.....唔好行咁快啦...我就開到門出黎同你玩架了...



KAKA: 車...有寶咩..我咁可愛都唔同我玩多陣...



KAKA: HELLO....我係咪肥左又靚左呢~~~



KAKA: 係咪好有動感呢..........??我今日心情好...天氣又好....等我比媽MI影下我個正面靚樣....



KAKA係咪攰了...係就番屋企了...



KAKA: 邊個話我攰...黎多幾轉都仲得呀!!!



今日KAKA唔知做咩....肯比我影啵....先排一拎機佢就拎轉面.....見佢咁乖...影多幾張先...



KAKA: 擔個波仔黎做道具先...



KAKA: 快D影我啦...!!!!



KAKA今日真係好開心呢...


好啦...又係時候番屋企了...

沒有留言:

發佈留言