2009年1月3日星期六

:+:KAKA好重手呀!!:+:

KAKA冇啦啦唔知做咩O係度吠....成日想趕我入廚房煮煮煮...

次次一入廚房...無論係唔係煮野比佢都好...佢都會好樂意O係廚房門口等我...仲經常等到訓著左TIM....

今日又係咁....一坐O係梳化佢就嘈.....

哼.....嬲嬲地....抱起左佢.....扔左佢比KABABA...

KAKA: 好驚呀...我畏高架....唔好再攬實我啦...



KAKA: 我係女仔黎架.....咁樣樣好冇儀態架.........



KAKA: 我真係要落地呀.....咁樣好辛苦...一D都唔舒服....!!!


影左幾張相...我地就放番佢落地了...!!

沒有留言:

發佈留言