2009年1月27日星期二

:+:KAKA的年初二:+:

今日係媽咪生日....!!生日快樂..祝媽咪身體健康,,開開心心,,,青春美麗~!!!

今日係星期二, 不過老細叫左我放假...佢叫我放心去玩...人工又照出~~真係令人開心!!

見天氣好好..同KAKA去下行先...




KAKA: 幾時先有巴士架~????

今次係KAKA第2次搭巴士..次次上到巴士..司機都會叫我帶KAKA上樓上...都好既...我都怕KAKA比D小朋友嚇親~~!!!哈哈...


KAKA一定好開心...你睇下佢幾多表情~~



係咪好想知佢做咩咁多表情..不停咁扮可愛呢..........

因為我捉到佢O係D座位下面執糖食呀~~!!!!!
買左D野之後就去左明姐度玩左一陣~~~


之後就番屋企了~~

沒有留言:

發佈留言