2009年2月1日星期日

:+:KAKA與雪雪:+:

今日一起身...就同左KA子出去行下....本身唸住去籃球場玩架..連波仔都拎埋...可惜有小朋友O係入面玩緊...

一路行..一路落雪雪呢....可惜我唔記得拎相機...

唯有O係屋企影出去補番數啦...




陳米真係好中意攪住KA子訓覺架....@_@



有得玩就精神唒~~!!!



到到5點半....入廚房睇下今晚整咩食既時候....發現出面一片白濛濛...好靚呢...



忍唔住帶左KA子出去行下.....一睇就知好凍啦...我著左3件褸......不過.....出到門口先知唔記得帶手套...不過算啦....一陣姐..唔會凍親既~~



一地都係KAKA既腳仔印...



我的鞋印......見到自己留左個咁清楚既ADIDAS印O係下....影唔住要影下...呵呵...我仲唸番起....好多年前唔知做咩我老豆有次講左句好攪笑既野....'靚鞋踩屎唔痴底'..唔通佢O個時中左金金~???



唔知係咪地下多左層雪....陣味FRESH左好多呢....KAKA索到停唔到咁呀~~~



KAKA痾左尿尿之後....草度有層小冰呀~~~@@



我和KAKA!!!


沒有留言:

發佈留言