2009年2月12日星期四

:+:KAKA好乖丫..:+:

我地睇完戲番到屋企..KAKA仲訓緊....

見到我地就生猛唒~!!!

佢呢排真係咬骨咬到停唔到口...去到邊都要擔住舊骨骨....

KAKA:呢舊骨...風乾左之後都好好味架~~~




KAKA: 影夠未...???係咪想打我舊骨既主意呀~~我唔放過你架~~!!



到到我地食左飯飯...即刻同KAKA出去玩雪...不過由落雪變左做落雨喇....



好中意KAKA既腳仔印....



KAKA: 做咩影到我成隻機械狗咁呀~~~~~!!


行左一陣...真係愈黎愈大雨喇.....又係時候番屋企洗白白...聽朝又要早起番工了~~!!

沒有留言:

發佈留言