2009年2月2日星期一

:+:KAKA都冇曳:+:

岩岩同kaka出多去一次....本身都冇拎相機既...不過...

同kaka出去...因為想睇下籃球場開左未...等kaka可以放繩自由d咁跑下....

入左去玩....入去時都知公園度有一家5口, 黑人黎既...o係籃球場外面玩緊扔雪球....

佢地d小朋友見我同kaka玩緊雪....就隔住個閘用雪扔kaka....

咁一來係隔住個閘..二來係小朋友....3來落雪心情好..就由得佢地....

扔拒下..佢地見kaka冇咩反應...唔係好so佢地...佢地就想開門入黎籃球場度同kaka玩snowballing...or係扔kaka....咩都好啦...

我問過佢地(得o個3個小朋友...佢地亞媽亞爸o係度整緊雪人...)...佢地唔怕狗先好入黎....點知佢地又入又唔入..開住個閘..kaka就放左出去...

成地雪...點跑姐...行都難啦...

kaka一支箭咁唔知走左去邊....

個黑婆話: how dare u let it out!!!!!!catch it.. run..now!!

我: thanks for ur kids....i did warned them!!see wht they did???

之後我冇理佢就去左追kaka....

kaka自己標左出去對面馬路...有兩個好心既女人同緊佢玩.....仲幫我拖緊左佢...等我可以扣番繩.....同呢兩個女人傾左一輪之後..就同kaka行番入公園..打算番屋企..

點知個黑婆話: take ur dog leave now...第一次講我都冇理佢...

佢仲黎: go home with ur dog!!

火都黎埋....

同佢講佢唔中意既...自己走...做咩order我走...

佢老公話: 呢個公園係no dog!!

我真係笑....我叫佢地睇清楚..係no dog waste...如果唔識字既就查下字典先同我講啦...

佢話:  I dun wanna argue with u ... go now b4 it bites my kids..

真係嬲到震...明明係佢地放KAKA出去..見KAKA冇事..我都冇嘈佢地...畢竟都係小朋友...但係佢黎嘈我先LOR....

我同佢講..我就唔會走架喇..你咁驚..你快D帶你D細路番屋企搵個籠LOCK住佢地啦...

嘈左一大輪....好在嘈時KAKA一直好乖咁坐O係我腳邊...唔知係乖定係驚...因為佢係從來都未見過我O係街度咁樣同人講野既~~

之後同KAKA玩多陣...愈唸愈嬲....番屋企拎相機~~!!




佢地見到我同KAKA番黎....佢地走...

唸唸下..佢地係住我樓上的...就係有時有D小朋友O係我地門口嘰嘰哇哇...攪到KAKA係咁吠....之後個亞媽話: DOG WILL BITE...!!GO...THERE IS DOG!!

都白痴既...驚狗我明...我絕對唔憎驚狗既人...因為我之前都好驚狗..問題係...佢勁冇禮貌......呢D咁既人...難怪會比人歧視....

如果係一個白人拖住隻狗...睇佢敢唔敢講LEAVE NOW WITH UR DOG!!

佢地走左之後..我同KAKA又再玩.......有小朋友黎同KAKA玩....我都問左佢爸媽先....佢地OK我先比KAKA埋去....

有左kaka都成16個月了...同佢行街..見到驚狗既...10個有9個半都係黑人or咖哩人...驚還驚...佢地係仲有厭惡成份的....

次次有人行過..or行近...無論咩人我都會捉實kaka o係我身邊.....唔驚又有心情既人會問..可唔可以摸下佢.....好有禮貌的~~

但係黑人比我個感覺就係佢地唔止驚...仲係憎狗呢...做咩會咁架呢...??





  • 留言者: May
  • Email: maychoi_2003@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-02-04 05:06:00
佢地真係好冇禮貌 and 冇品呀 !
我之前幫我姑姐手睇鋪都好怕見到啲黑鬼黎買野食 ~ 因為佢地想俾少少錢就要多多野 ! 有時仲衰到食左一半又話咁又話咁 , 想你退番錢俾佢 ! 有時真係唔怪得啲人去歧視佢地 ~ 但係又唔可以講話全部都係咁 ~ 因為我遇過一個黑人男人佢好有禮貌 , 對每個人成日好開心咁笑 , 又 thank you 前 thank you 後架 ~
[版主回覆02/04/2009 06:50:00]丫...你講起我又唸起...之前聽佢地講過有兩個女人...一個白..一個黑...同埋一個小朋友去餐館食野...叫左一檯又有龍蝦又有魚又呢樣O個樣...食到一半...auntie問下佢地係咪everything ok...之後個黑人女人話碟冇左大半既龍蝦太熟......其他o個d又呢樣o個樣...但係佢一路complain...另外o個兩個人仲一路食緊架...之後傾唔掂數...auntie冇收佢錢就即刻請佢離開了....仲blacklist左佢地...
以前見到d黑人都冇咩野架...有d仲好nice同熱心tim...不過一有kaka..就攪到我有d對佢地改觀...
丫...o係度仲你, jasper同mr simpson牛年進步, 開開心心...事事如意...^^



  • 留言者: lok yee
  • Email: fion2628@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-02-03 00:51:00
我以為外國人會多數鐘意狗,完來都有同香港人一樣。我都知好多人都好驚雪橇,因為我已前都好驚佢地,但唔使咁誇張呀!
[版主回覆02/03/2009 17:12:00]哈哈哈....我同你一樣呢...我以前都係200%勁勁勁驚狗架...其實唔止係狗....係所有除左人之外識郁既生物我都會驚...真係唔知點解的~~不過我驚..我就會自己運路行....我點夠膽去人帶人狗走丫....人地唔放繩先奇..~!!
不過外國人比較中意狗呢個又真係幾岩既...10個白人有8個都係唔驚既~!!有D小朋友..幾歲人仔O個D呢....有一個係要同KAKA玩...佢亞媽唔比..佢就坐O係地下喊....其實佢亞媽驚..我明...不過我自己都驚KAKA唔知會點架...不過KAKA對住個小妹妹都係係咁錫佢塊面仔....唔跳又唔叫...個妹妹就笑到嘰嘰聲...真係....嚇親我~~





  • 留言者: Simon
  • Email: simonlwf@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-02-03 00:16:00
成家都賤格的._.!!!!!!!!! 番英國個時等我攪攪佢地
[版主回覆02/03/2009 17:13:00]丫...番黎玩雪丫.....星期5仲會落多埸勁架...!!!

沒有留言:

發佈留言