2009年3月27日星期五

:+:kaka好心野:+:

今日又係星期5..又唔洗番工...YEAH!!!訓到成9點幾先起身....

KAKA一見到我起身O係屋企行黎行去...就係咁根住我....想LUR到我帶佢出去玩..

仲要扮唒乖咁.....



出到去第一件事.....痾O殊O殊..........

KAKA: 急左成晚喇我...



痾乾淨...就係時候跑跑跑....



痾完又痾....

KAKA:梗係啦...點知一陣會唔會落雨又冇得去街街架...



KAKA: 影夠未唷...........




KAKA: 我好Q...仲識扮POSE.........

先黎扮伸脷EDISON!!



KAKA: 先排見到媽MI睇HK既雜誌.....HK D女仔影相中意60度斜斜地..同埋個咀要微微張開架...係咪咁樣...Q唔Q~???




KAKA: 仲有仲有...我仲學左瞇瞇眼扮Q.....



仲有扮唔望鏡頭.......



玩左一大輪..又係時候番屋企....

不過番到去..KAKA唔單上冇訓豬豬...仲要O係度睇風景.......

沒有留言:

發佈留言