2009年3月13日星期五

:+:kaka都中意花花架!:+:

今日唔洗番工....yeah!!!梗係要同kaka去玩啦...

kaka:行未架....唔影相呀...快d幫我帶金鏈啦~~




真係冇佢咁好氣...一聽到我換放狗裝...就high到又叫又跳....



今日目標...係出去行兩個鐘頭....等kaka有足夠既運動~~~同埋..我又要行下....番左工開始...個patpat真係好似愈坐愈大咁......行下好...~~



先排就發現...好多地方都多左好多花花呀.....遲d開唒一定會好靚靚....



kaka: 我唔係食花花呀...我索下ja....



行左差唔多兩個鐘頭就番屋企了...因為我地d水水飲唒了.....

番到屋企...kaka又擔左舊骨一路咬...一路tum自己訓...


訓左成日......到到夜晚食左晚之後...都係咬骨....咬咬下又訓....



你睇佢個樣幾唔耐煩....好似我好阻住佢咁....




沒有留言:

發佈留言