2009年3月14日星期六

:+:kaka行路上廣州:+:

丫....標題打左錯....應該係由屋企行到去bexleyheath先岩...都行左成兩個半鐘頭架~!!

今日天氣好d...勁暖..又好陽光....仲要因為琴日唔夠水飲去番番屋企...今日我醒目...拎多左d水...仲夠黎比kaka淋下個身tim~~~

kaka: 花花呀花花...做咩冇見一晚你地唔同左陣味既~~~?????



原來係因為地下有kebab o個d羊肉...同埋....檸檬都有舊....好在kaka宜家乖左d....擔左d野入口..叫佢leave it佢都會聽.....(如果係d好正既野食就真係好難講..)



kaka: 如果我快d食左d野落肚可能會好d...宜家就有得睇..冇得食....真係...唉..唔好提了~



行到有d地方...會有d bench坐下....我通常都會飲下水呀...抖下咁.....



唔止我要抖抖...連kaka都係一樣架...



kaka: 又要睇車又要行上斜路...你都咪話唔攰呀~~~



同kaka行行下....聽到有好近既狗吠聲...呵呵...平時人地o係我地屋企出面行過kaka就吠得多....宜家人地吠...kaka個樣都不知幾得戚....
呢家既狗狗好靚呢...宜家見到既...係一男一女...如果細心睇既話...會見到佢地身後仲有兩隻bb架....



人地嘈時...kaka都不知幾串咀....一粒聲都冇出...淨係眼甘甘咁望住狗地...好似話: 哼...我有街去你地就比人困住咁....
我同kaka一路行...佢地就睇住我地....我同佢地講野....佢地又唔會吠...仲會豎起耳仔聽呢....可能未聽過人講廣東話呱~~..



到到行過左bexley park同埋northumberland heath......kaka冇啦啦直入人地個前院..仲一個唔該又趴左o係度抖.....真係....好攰啵....



任影佢都唔介意...呵呵~~

再行多左陣.....就又係時候番屋企了~~

沒有留言:

發佈留言