2009年4月13日星期一

:+:KAKA大戰大哥城!!!:+:

今日....同平時一樣...大哥城仍然都係一樣坐O係電腦前面好專心咁上佢既網...

KAKA真係睇唔過眼了...

所以...KAKA就走左佢面前叫佢起身行下...

大哥城比KAKA煩到頂唔順......

於是.........................

大哥城: 嘈完未呀.....阻住我打機.....

KAKA:你咪出手呀...我唔好恰架~!!!





於是...KAKA就E牙扮咬人...

大哥城: 係咪咬呀....嗱......成個拳頭放入你個口..你咬啦~~~



大哥城: 比你又唔咬...做咩呀..我宜家好恰D?????



大哥城: 壓住你....睇你仲覺得覺得自己地位高過我~~~



KAKA由郁手郁腳...到到好似完全比大哥城馴服左咁....

大哥城又番埋位..上佢既網............



KAKA: 喂..我未玩夠呀..............

所以...KAKA又再黎過................



呢D咁既情況...O係大哥城放假黎我地度既時候..日日都會發生...!!


  • 留言者: HIHI
  • Email: tccps4a29@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-21 11:52:00
KAKA被壓住走唔甩吖~~~

沒有留言:

發佈留言