2009年4月18日星期六

:+:KAKA歲半了!!:+:

時間過得真係快....咁快..KAKA就已經歲半了...

琴日放工去左MORRISON行個轉...買左D新鮮魚柳比KAKA食.....

不過KAKA好煩的...除左三文魚之後...咩魚都唔食生既...

所以就要蒸熟佢...仲加左少少蕃薯O係底....(因為佢上個星期見我O係度食烚蕃薯佢就就黎扮乖)





點知....佢宜家唔知做咩...唔食魚.......激死人~~!!!

唔食可能係因為未餓....再過多幾個鐘頭唔食...就可能係因為聞到D魚魚變左味了~!

有冇攪錯~!!!!!



鬧佢咩...佢就比個可愛樣我.....真係唔知咩狗黎既~~!!!


  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-21 19:30:00
咁快歲半la, 咁我咪又老咗
[版主回覆04/22/2009 01:53:00]時間真係過得太快了....老左都唔係問題...最緊要係樣樣野都有愈黎愈好呀~~!!!

沒有留言:

發佈留言