2009年4月6日星期一

:+:KAKA不要做復活兔:+:

先排一早買左兔耳頭飾比KAKA要黎EASTER影相.....

KAKA: 咩黎架...??好似好好玩咁啵.....




一拎出黎時...KAKA都不知幾開心...坐定定O係度訓乖....點知....一帶左上個頭度...佢就想走佬.........



一FING頭就FING左出黎....之後就即刻O係地下度扮可愛....等我唔好再要佢帶兔耳...



呢個時候點算好....唯有出動絕招..就係大哥城......

之前KAKA有咩唔乖...都係要用大哥城黎做示範.....

大哥城一帶左兔耳...KAKA即刻跳起....

KAKA: 呢個好似係買比我架....



丫....大家有冇注意到...大哥城剪左頭髮..!!!!

KAKA: 再唔比番我我就咬你架喇........



我拎番個兔耳之後...KAKA就番左個竇度比我幫佢帶番....不過佢個樣...一D都唔開心..!



一襯我講少句唔好郁....就即刻手多多撥走佢~~!!!!!!



見佢咁唔中意...快快手影幾張就算數...........

KAKA: 快手D啦....本小姐冇咩耐性...同埋呢個CHEAP野夾到我個頭好唔舒服呀~!!!!!



一路叫佢唔好郁...佢個樣都不知幾唔耐煩..!!!有冇攪錯=.=



牛咁眼..!!!



大哥城都幫口叫KAKA乖乖地唔好郁....點知.....仲衰....



KAKA: 城哥...你唔好手指指呀!!!牙仔冇眼...咬到你唔好怪我~~~><



KAKA真係曳...專恰大哥城....!!!次次大哥城黎左..佢就會異常頑劣...唔知係咪覺得有人地位低過佢...可以比佢恰下~!!!



怕左佢...幫佢除左兔耳..等佢個頭抖下....不過KAKA既心情似乎冇即刻轉好~~!!!而且...仲好唔服氣.......

哼.....衰KAKA....幫佢除左都咁既曳樣....哼~!!!



鬧左佢一輪之後再黎過~~!!!!!!

因為岩岩鬧完佢....KAKA由惡樣變左做唔開心好無奈咁.........

KAKA: 唔該你快D影...影完就好去整野比我食....睇住今晚有蕃茄薯仔紅蘿蔔煲牛肉既份上....就忍多你一陣咁多.....




都唔知係咪真係唔鬧唔得架~!!!!

KAKA真係太有性格了~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

發佈留言