2009年4月7日星期二

:+:KAKA要食復活蛋!!!:+:

琴晚影左兔耳...今晚既道具係...公司送既復活蛋~!!!

KAKA: 丫...我真係好開心呀~~!!!!個樣可愛D可能會有多D食架~~!!!





一有野食就表情多多~~~!!

KAKA: 真係好香呀~~!!!我平時食o個D狗仔朱古力真係差好遠呢~~~~~~`



KAKA:我都專登擰去第二面...唔好再引我啦....我就黎忍唔住喇~~~!!!



KAKA:近D聞呀JA...我冇偷食架~~!!!!!真係好索呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



喂一聲之後...KAKA又擰左去第2面扮無辜~!!!



點知又即刻伸埋條脷比黎TIM~!!!!!



嘩..見KAKA伸脷...唔影了.......一陣比佢搶左隻蛋我地就冇得食!!!!

KAKA: 唔係呀嘛...........我好唔捨得佢呀~!!!!



沒有留言:

發佈留言