2009年5月24日星期日

:+:KAKA的開心星期天2:+:

唔知做咩..KAKA呢排好多野講....成個8妹咁~~




我同陳米講起...我琴日朝早同KAKA出黎行時..佢唔敢行去橋o個邊...KAKA即刻嘰嘰喳喳話我學佢是非~~~~><



KAKA: 我最憎人地睇死我.....邊個話我唔敢行....下面係河丫嘛.....



我地行唒去條橋度...KAKA又跟埋一入...扮唒勁咁...其實....



其實佢條腳板仔行得唔穩....不知幾驚就真.....睇下佢D手趾同埋腳趾~~~@@呵呵呵~



KAKA: 我最中意都係草地架~~~軟淋淋...好舒服~~~



KAKA真係攰了~~~~哈哈~~~



沒有留言:

發佈留言