2009年5月4日星期一

:+:kaka多吃壞肚皮:+:

琴日就係咁...食呀食呀..玩呀玩呀~~~kaka食唒成包餅....


今朝kaka7點幾o係出面喊....我o係房訓到隻豬咁....唸住起身睇下佢做咩...不過又訓番著....


之後...我8點就醒左啦....因為平時慣左早起身...就算放假...最遲都係8點半起身...


點知一起身.....就見到kaka好慘咁望住我...


之後一睇....kaka 肚痾丫....浴室有兩個大大大pizza咁既size既淺啡色泥水狀物體....


我即刻快快手望佢清左佢...點知...一清左...kaka就即刻走入黎...又再痾....o...佢今病一定係好肚痛所以喊了~~~


咁痾法..點得架...


只好比佢食糖衣喇叭牌...


本身都唔肯食...不過ee哦哦左佢一大輪..再同佢講n次食左就唔會再肚仔痛....咁佢先食左...止左痾...


夜晚就由陳米比佢食.....


kaka:我真係唔想食藥呀....




陳米: 乖啦....食左就唔痛架喇...



kaka: 好啦...我就食埋呢粒啦~~~~嗚嗚...



食左藥又食左d雞肉飯....kaka好番了~~所以大家唔洗擔心~~!!!

沒有留言:

發佈留言