2009年6月13日星期六

:+:KAKA好開心又好熱:+:

今朝KAKA好乖...冇晨早流流嘈我叫我起身番工...今日係星期6呀....涼粉子係唔洗番工架~~~~

舒舒服服訓到11點半~~~

見KAKA咁乖...即刻打比亞鋒話佢知我同KAKA行去佢度....

唔係好遠既路程...但係行到去...KAKA...都熱到唔願郁了~

KAKA: 真係熱死KA了~~~~





見KAKA咁熱...我地梗係幫KAKA用凍水沖下食啦....不過佢沖完身...成個生猛唒...

玩到一手一腳都係泥...



玩完又沖水...沖完水又玩....玩完又沖...

KAKA: 沖左白白醒神唒~~~~又係時候扮乖了....

亞恆手上有一盒藍莓....難怪KAKA會扮乖~~



玩左一大輪....我地就即興話要去ORPINGTON摘士多啤梨~~~~

KAKA第一次坐亞鋒架車....本身擺左佢O係車尾...係都要趴上黎同我同ADA坐~~



KAKA: 唔知叔叔落車去左邊呢~~~~

原來...亞鋒見經過PET SHOP....專登落車買左包牛肉乾比KAKA食...等佢唔會暈車浪~~

哈哈..KAKA不嬲都唔會暈車浪架~~~好叻女架~~!!!!



到左呢個農場了~~



KAKA真係好痴佢地兩兄弟~~~

我唔洗拖住KAKA....可以輕輕鬆鬆影下相..同埋同ADA一路行一路傾下計~~~



呢度同我以前去既士多啤梨場唔同......呢DO係唒地下咁架...好矮~~



同埋...要過多兩個星期丫....佢地都仲未係好熟...唔係好忍心摘佢地...



呢兩粒咁紅卜卜既....梗係有摘啦~~~~



初初都有D擔心..ADA拖住KAKA...不過好在KAKA肯就ADA....行慢D,,...



因為...KAKA真係好易就可以拉住唔夠100磅既ADA架了...見到都牙煙~~~



唔止ADA...連平時又要驚..又要摸KAKA撩KAKA玩既小朋友都話想拖住KAKA行下....

仲答應左我點都唔會甩手..一定要拖實KAKA...

本身行行下都好地地...

點知KAKA見到摘完豆苗既亞鋒....開心到連自己攰都唔記得...

哎呀....你睇個小朋友....XD



KAKA一見到亞鋒..就真係開心都不得了~~



玩多左陣..就係時候回程了~~

亞鋒撩打麻雀~~~咁我地先送KAKA番屋企訓豬豬...我換件衫之後就去左亞鋒度打..

因為KAKA有人O係屋企...就會心野野唔願訓....哈哈哈~~

沒有留言:

發佈留言