2009年6月7日星期日

:+:KAKA自由行!:+:


琴晚落好大雨...仲擔心緊今日KAKA有冇得去街....點知....9點幾訓醒時見到好好太陽...

即刻同KAKA去玩...唔係一陣落雨就慘慘了~

一出到門口...KAKA第一件事就係去尿尿...




之後我地兩個行左去OCEAN PARK..不過籃球場度有個女人自己同自己打緊網球...

咁KAKA就唯有..同我去河邊行下啦~~

見咁早都唔會有咩人行過...見KAKA又好似幾乖咁...

所以就放左佢繩....

其實放佢繩..要擔心既野有好多~~

1. 怕有怕狗人仕行過..一陣KAKA太熱情就唔好...
2. 怕有咸濕狗狗行過...
3. 怕有踩單車人仕經過....KAKA唔知做咩見到單車就會好開心..
4. 怕KAKA有得自由行...開心得滯唔知跑左去邊~
5. 又怕KAKA冇走到好遠....但係點都唔比我扣番狗帶...

不過今日諗...點都要有第一次...

KAKA竟然異常的乖....

放左佢繩....佢梗係會跑啦...佢跑幾步...等於我跑10步...我冇跑呀...費事整到佢好HIGH..

佢88卦卦咁四圍睇下...



行遠左D會擰轉頭望下我....

見我唔跟佢...佢就會跑番黎......開心到我呢~~!!!



唔止我開心...連KAKA個樣...都好開心架~~



KAKA: 亞媽快D FOLLOW ME啦~~



你睇你睇...KAKA行到遠遠...見我冇跟住佢..



就跑番黎搵我呢~~~



幾得意~~!!



再黎花式尿尿法...



玩到KAKA條脷仔都乾唒..我地就番屋企了~~

打打下呢篇POST...出面真係落雨呀~~~~好在早起身姐~~

沒有留言:

發佈留言