2015年3月28日星期六

:+:蜜汁黑椒牛柳:+: (附食譜)



嘩哈哈。。。。好耐冇煮新餸喇!

琴晚對住包牛柳邊諗左一陣,要黎炒西蘭花又悶左啲,時時出動嘅沙嗲牛牛粉絲煲又先幾日先煮過 >_<

呢幾日想食甜嘢就一於整呢個蜜汁黑椒牛柳啦!





材料及做法: 

牛柳邊 - 350克
洋蔥 - 1個 (去皮後切大片)
指天椒 - 4隻 (隨量啦.. 唔落當然都可以啦.. 不過落左好味啲.. 同埋.. 唔辣架~~)
蔥段 - 隨量啦~

汁料: 
黃金糖漿 - 3湯匙
水 - 2湯匙
生抽- 1湯匙
即磨黑椒碎 - 1/4茶匙

牛柳順紋切片 (唔好太厚同埋太細塊呀~~因為佢遇熱會縮細架嘛~)

牛肉加入生抽+胡椒粉+砂糖醃最少30分鐘啦~ (今次因為想佢表面香口得黎入面仲JUICY, 所以會半煎炸.. 所以呢.. 就冇水去醃喇~~)


 牛肉煎前要加多啲生粉同埋少少麻油拌勻~


因為唔想用太多油.. 所以用左個LC奄列PAN黎做半煎炸~

鐵PAN當然係凍鍋凍油之後大火燒熱啦~~

加入牛肉先煎香一面~

(小心彈油呀~!! ^_^)


煎好一面就翻轉煎另一面~~


全部煎好唒之後就隔油~~


可以開始整個黑椒蜜汁喇~~

將醬汁材料加入乾淨鍋內大火煮熱~


加入洋蔥略炒後加幾滴老抽一齊炒... (顏色會靚好多架~~)


煮至汁開始收乾就可以加入指天椒同埋之前煎好嘅牛肉~

KEEP住大火煮至乾身啲就可以喇~~~~


甜甜地又辣辣地充滿黑椒香嘅牛柳就完成了~~~~


試食專員陳大少話: 甜甜地得黎又辣辣地,仲要好香黑椒味! 牛肉睇落香口食落juicy,味道有層次又仲好好餸飯!

以上都係陳大少真實對白黎架! 所以呢個餸。。。一定會再encore

5 則留言:

  1. 嘩!!! 涼粉子小姐呢個餸真係好吸引呀!!! 流口水中呀!!! >_<

    另外有兩個問題想請教妳, 最近我重新開始寫卜不過我唔係好識呢個平台點玩呀!!! (1)點樣先可以將D相做到有簽名效果, 意思即係好似妳D相每張都印有"涼粉子" (2)點解我係電腦已執好D相上載後有D會倒轉例如係橫的變做直, 直的又會變做橫真係激C我呀, 妳可以去我個卜逛一個圈就知我講D乜. 謝謝妳哦>_<

    回覆刪除
  2. 見到啲牛肉煎得好靚流口水呢!

    回覆刪除
  3. 睇見好軟嫩Juicy,好正喎!^o^

    回覆刪除