2013年10月27日星期日

:+:+:紅酒汁焗田螺:+:+:(附食譜)

紅酒除左要黎煮牛尾...平時整肉醬意粉...我都會落少少架..

今次試新野...紅酒汁焗蝸牛~~
都好香口好味呀~!!


 今次都係用番同一牌子的急凍田螺..
先解凍~

再汆水~(汆耐啲都唔緊要...最緊要乾淨...不過其實佢本身都真係好乾淨的~)
隔水瀝乾~

紅酒汁同煮牛尾的紅酒汁一樣煮法


加入田螺拌炒~

原煲連蓋放入預熱攝氏200度的焗爐焗20分鐘~
香噴噴..好好味...

田螺用咩食好~~


好可愛呀~!!!! 要黎食水果, 小食...又或者係今次呢個田螺/蝸牛都好適合呀~!!
顏色好可愛..又好襯屋企的JOSEPH JOSEPH廚具呀~!!!

本身想買多幾盒比朋友做手信...
不過因為怕放手提行李唔比帶上機....所以買左一盒就算~(哼..又算驚都要買一盒...宜家過到骨又後悔唔買多幾盒~~)


6 則留言:

  1. 新煮意撈汁汁餸法包正喎!
    如果係我,會unwrap自己嗰個包裝,順手喺酒店掉埋,再買多盒,hehe!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又真係冇諗到咁多呀..都係買一盒就算...到時比人捉..最多都係浪費左一盒~~!! 宜家後悔緊喇我~!!!

      刪除
  2. 正呀喂呢個, D汁真係可以送埋包~~
    個叉仔真係超可愛呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個叉仔真係好得意...廚具可愛啲...煮時開心D~~ 食具得意D...食時又更加開心~~~ 呵呵呵~~~~~!!!!!!

      刪除
  3. did the security check ok your forks? Or they just missed them?

    回覆刪除