2013年10月25日星期五

:+:+:乳酪蘋果蛋糕:+:+:*(狗狗食譜)



又到左KAKA豬生日了~~~其實呢排忙忙地..本身想整的蛋糕都冇整到..
好在同一日朋友仔SEND左個狗狗蛋糕的LINK比我...

我抄左個小煮意...就係用原味乳酪整啫喱...(之前諗住南瓜打蓉再煮再淋面架嘛..不過愈諗愈複雜..真係要多時間先整得呀~~~)

除左COPY左個小煮意外...蛋糕材料份量同做法我都冇跟食譜丫..
希望朋友仔唔好介意啦~


呢個蛋糕我整得好隨意...用番平時卡卡鍾意食..又食左肚仔都OK的食材就可以了~

蘋果一個~ 去籽~

用機打碎~

雞蛋兩隻 - 將蛋黃隔開~

蛋黃加入25M油 - (狗狗食得食就得..我今次用左魚肝油)
加入25ML水 

拌勻~

加入50ML 自發粉 (卡卡肚仔唔受得小麥..所以我都係用左GLUTEN FREE的~)

加入蘋果蓉~

蛋白用機打發至企身~





蛋白霜加入蘋果蛋漿內~拌勻~

蛋糕焗盤掃油~

加入蛋糕混合物...

放入已預熱攝氏200度的焗爐20分鐘~

出焗了~~~(好勁魚肝油味~~~卡卡就勁開心~!)

蛋糕放上鐵架上待涼

到到整個扮忌廉又扮ICING的魚膠啫喱了~

2湯匙魚膠粉+大約50ML熱水...拌勻~

加入大約350ML原味乳酪~ (拌勻~)

用番之前焗蛋糕的焗盤~
 加少少乳酪啫喱水~

雪至硬身(大約用左15分鐘啦~~)

凍左的蛋糕切左外圍~

加入雪好的乳酪啫喱上再淋上其餘的乳酪啫喱水~

放入雪櫃雪至硬身就OK了~~

都算OK啦...(呢個時候我發現左我唔記得隔一隔魚膠水~~~O....)

不過心入面的都係呢個樣嘅~~

插上生日蠟燭~
丫...平身上面係打算放士多啤梨同藍莓..不過...
由於時間關係...

我用平時比卡卡食的南瓜籽粉灑上面就算~~

(南瓜籽粉就係買番黎的即成冇調味南瓜籽打成粉丫~~!!)

生日快樂呀豬KAKA~!!

未點蠟燭時都仲坐喺度等...

一點左火佢就退後了~~~(又怕火又怕煙花~)

原意係比佢影張梳仔的....平時都算忍得口的KAKA...(但係會流口水啦~~)

竟然起勢係咁LAM....(佢冇一啖咬落個蛋糕度係咪都算係斯文左~??)

哈哈哈~~~

本身買左呢個眼鏡等KAKA同蛋糕合照時多D COLOUR嘛...又可愛啲...

不過...我唔記得左~~~(我真係由細到大都冇記性的~)

生日要有蛋糕...就梗係要食餐好啦~!!

上年係食燒牛肉同埋魚魚...(呢排KAMAMA真係忙左又懶左丫~~) 
 今年食咩好~?

要簡單得黎又香口又好味又平時少食的....
一於就燒雞啦~~(平時都係食煲湯雞又或者係生食多架嘛~~)

呢隻雞....成隻都係KAKA架~!!

咁梗係唔係一餐就食唒啦...嘻嘻~~~

今年KAKA的生日禮物都係玩具...下次再UPLOAD相仔上黎啦~~~

KAKA豬...生日快樂呀~!!

要健健康康, 開開心心, 得得意意, 活活潑潑呀~!!!


13 則留言:

  1. Wow好Like個蛋糕呀!個樣超得!睇Kaka流哂口水食得咁開心一定好好味!祝Kaka生日大快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝乖乖媽~~~!! 佢真係食得好開心...分左6舊比佢食...最好就係....佢腸胃受得到丫~!!

      刪除
  2. KAKA 又大一歲啦, 要越大越靚女,越大越乖, 越大越可愛, 越大越開心, 快快樂樂做隻健康狗狗, Happy Birthday KAKA!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝LJ... 真的大家都要健健康康開開心心呀~~~^_^

      刪除
  3. 佢個樣真係好期待呀!
    好可愛
    希望佢歲歲有今朝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呢~~~佢真係等左好耐了~XDDDD

      刪除
  4. 回覆
    1. 盡量令到身邊人幸福都係一種開心事黎架嘛~~^_^

      刪除
  5. Kaka 係唔係一次過食哂個靚仔蛋糕呀?
    佢睇住妳整嗰陣實流到一地口水,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~~分左6份比佢呀...
      整嗰時係眼超超好似監工咁..之後蛋糕出焗就雙眼發光~!! 到到開始流口水先笑佢啦..佢就會自己吞口水架喇~!!佢最憎就係比人笑..同埋話佢核突~XDDDD

      刪除
  6. 佢同蛋糕o既合照好似真係笑緊咁樣, 好可愛~~
    再戴埋個眼鏡影相, 好正呀!! 佢好幸福丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身我原意係等佢戴住眼鏡同蛋糕影相架~!!!不過到到蛋糕READY時又完全唔記得左~!!!

      其實最緊要卡卡開心健康..我地做多少少野都冇所謂丫~!!!

      刪除