2013年12月23日星期一

:+:+:MIELE蒸爐+簡易臘味糯米飯:+:+:

大家準備好唒聖誕禮物, 靚衫, 食物開PARTY未呀~???
祝大家開開心心過聖誕~!! 新一年日日開心, 天天進步~!
BTW....我未準備好唒禮物同埋食物....嘻嘻~~~
***********************

呢部德國制MIELE蒸爐...有四圍遊BLOG的大家都應該唔會陌生~

 就係之前番香港的時候....定係之前呢..我都唔係好記得~!
總知呢....之前屋企個3層的電蒸籠壞左了~!

用慣左冇得用...10級唔慣~!!
又黎一個一不做..二不休...

一於買個蒸爐啦~!!!! (用多啲就咩都抵番唒啦~~~~~)



呢排的確仲係好忙又好攰....(大家見我忍心由得個BLOG生唒雜草都冇打理就知啦~!)

連爐都唔想開...
最好仲係洗洗切切都唔洗......

所以呢排..個廚房轉左比陳大少話事...

有時洗洗切切都係佢整...之後就由我快快手的煮...

不過更多時候係.....我叫佢睇我個BLOG...(佢平時唔理我BLOG的~!!哈~)
跟住黎煮....

餸係我買的..不過又好多時...買完番黎又唔想煮...
牛呀嗰啲唔敢擺多過兩日....
邊個最開心....KAKA囉~!!! 

好~!!! 講番開機大吉呢一日~!!!

朝早起身就浸左兩嘜仔糯米.... (用清水浸左大約3小時啦~) 
隔水後用布...(我都唔知做咩布好...所以用左焗爐前..之前蒸點心都係用佢..都算OK唔會易爛~)
再加入少少雞粉+鹽+麻油拌勻
100度蒸15分鐘~


蒸左15分鐘番...拌勻再加入切好的冬菇蝦米臘腸膶腸
再100度蒸15分鐘~!!


出焗了~!!!!!
真心的講...糯米仲係好乾爽..又煙韌...一啲都唔生米~!
總共蒸左30分鐘真的比我想像中快~~!!

咁快快手就有臘味糯米飯食真心覺得開心~!!
大少大讚呢個差唔過生炒糯米飯...一來慳手力, 二來唔洗落油炒

健康啲食得更開心~!!!

生炒糯米飯食譜仔~!!

冬菇蝦米臘腸膶腸都係媽咪買的..呵!! <3 真係唔該唒媽咪~!!

仲有當然係唔少得3Q我啲朋友仔~~~我知我知..我上次番黎成48公斤行李丫嘛~!!

丫...講番個蒸爐...(呢排組織能力麻麻地....連講野都跳黎跳去~~~)

因為有幾個層格嘛...所以我一邊蒸糯米飯時...蒸埋雞蛋....蒸埋菠菜.. 仲蒸埋燒賣~!!

啦啦啦...我愈黎愈懶~~呵~!!

連整KAKA食物都係全蒸....健康又方便!

 

12 則留言:

  1. 係哋晚晚煮飯又煮得認真, 係值得投資嘅.

    Kaka要做手術嗎? 依家ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗呀..係良性瘤黎...宜家佢傷口埋唒口了...又再崩崩跳跳..一天都光唒~!!!!!
      我呢排都係HEA煮...有左蒸爐後...時時都係3個蒸餸...
      呢排好懶煲湯呀~

      刪除
  2. 回覆
    1. 貴買平用丫...用多啲就抵~!!!我時時都係咁樣諗..嘻嘻~!!!!!

      刪除
  3. 有新玩具,煮飯心情都好好多!
    Kaka食得好開心係咪即係唔洗介口,好番啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻..我呢排都仲係HEA煮...好多時都係全蒸餸~~~唔係開火唔洗有油味...感覺幾正呀~!!!

      KAKA唔洗戒口呀~!!不過都係多菜少肉,,,KEEP住慢慢減肥~~

      刪除
  4. Miele蒸爐, 真是好想敗一個, 可惜我無位放, 不過相信係值得嘅!
    我也祝福涼粉子及陳大少及KaKa, 聖誕快樂, 開心開心呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀LJ....如果時時用又真係買得過的...
      廚房嘅空間同時間, 同埋另外一樣野一樣....都係要咇出黎總會有的~~!!哈哈哈~~~~~

      你地都係新年快樂呀~~!!日日開心事事順心~!!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 嘻嘻~~~~最正係...唔想有油煙但又唔想出去食都可以整一檯蒸嘅餸出黎呀~!!!

      HAPPY NEW YEAR呀 FLORENCE!!!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 同埋係懶人之選呢~!!!

      HAPPY NEW YEAR呀花子媽媽~!

      刪除