2013年11月4日星期一

:+:+:涼粉子又番左香港行個圈了~!!:+:+:

大家...我又飛左番HK了~~

會比較唔得閒UPDATE....

嘻嘻~~~

好快就會番黎架喇~!!!


30 則留言:

  1. 嘩, 羨慕ing!!! 玩得開心啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快就玩左兩個星期番番黎英國了~!!!

      刪除
  2. Enjoy your trip and have an awesome time there!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀~!!! 開心嘅時間過得特別快..我又番左LONDON了~

      刪除
  3. 羨慕ing!!! enjoy your time in hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝KELLY...我又番左黎了....好凍呀~!!!!!!!

      刪除
  4. 涼粉子:
    ~開心又羨慕你!! 又可以返香港!!
    ~玩得盡情啲! 你係fb會update快手啲!! 我留意你fb多啲啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HI VICKY, 我又番左黎LONDON了...番到黎得幾度...好凍呀~!!!!

      刪除
  5. welcome back to HK! 勁食又勁買 enjoy enjoy :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係陪屋企多咋..都係買零食同屋企野多...下次番去一定玩盡啲~!!!

      刪除
  6. 羨慕呀!!! 玩得開心 D 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. HIHI DOUBLE MA, 我番左黎了....好凍呀~!!!佢地仲話今個星期可能會落少少雪~~~~諗起都打冷震~!!!

      刪除
  7. 又放低kaka呀....kaka好慘呢

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我自己番HK的話會正常好多架...係老公喪食咋~XDDDD

      刪除
  9. 返香港食買enjoy多啲吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EMILY....開心嘅時間過得特別快..我又番左LONDON了~

      刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝MOMMY DEAREST...你地幾時番HK呀~??

      刪除
  11. 貢開心!!祝旅途愉快^+++^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呢....^_^ 平平安安的回來倫敦了~

      刪除
  12. 涼粉子,小高來了仲bookmark埋,容易d找你!^^
    上次一聚,感覺好難忘,估唔到...我o也咁多嘢都幾相似!諗返起就覺得好好笑 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~~~聚會最開心就係識到你地~!!!!! 第一次見就傾到咇哩吧啦咁~~~勁開心~!!!!

      刪除
  13. 香港美食多 , 妳有冇盡情咁食哩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次老公冇一齊番...我食得正常好多~~~哈哈哈哈哈哈~~~~

      刪除
  14. 涼粉子, cici已經bookmark咗你, 上次見面, 大家傾到停唔刑口, 估唔到我哋性格幾相似, 感覺好愉快, 期待我哋,下次嘅見面~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都BOOKMARK左你了...但係做咩宜家你個BLOG嘅??? 嘻嘻...最開心就係識到啱傾又爽直的朋友仔~!!!!

      下次我地真係要一齊去食辣野呀!!!!!!!

      刪除