2015年1月8日星期四

:+:鮮茄雞扒燴意粉:+: (附食譜)


雞扒啖淡肉又配搭多.. 不過就係唔知點解好少整佢~

雪櫃有一盒雞扒拼雞鎚.. 雞鎚當然係比左卡卡豬食啦~~

雞扒就係我地兩老嘅~~ 哈哈~~

雪櫃內有必備嘅番茄同洋蔥.. 簡簡單單就整個焗意粉做LUNCH啦~~



材料及做法:

雞上髀 - 3 件, 先去骨後加入生抽胡椒粉鹽糖醃最少20分鐘~



 番茄 - 兩個 (陳大少好介意番茄皮.. 所以就預先去皮.. 如果冇所謂直接切番茄就可以了~)

用小刀先喺番茄底部畫淺淺地十字~
加熱水略浸幾分鐘, 過冰河~


就可以好易咁搣走番茄皮了~

去蒂後切厚片~


洋蔥 - 兩個 (去皮後切條)


意粉按包裝指示減兩分鐘用鹽水煮好.. 過冷河隔水備用~


先煎雞扒~


反轉另一面再煎至金黃即可.. 唔洗全熟架~~


原鍋倒去雞油後加入洋蔥炒至香噴噴~


加入番茄炒至軟身~






加入紅酒, 茄汁, 混合香草碎, 糖, 水 , 大火煮滾後~

小火煮10分鐘~


汁料就會開始濃架喇~~


轉中大火加入切好嘅雞扒件~ 煮至全熟~


加入意粉~

快兜炒至收汁, 加茄汁, 鹽, 調味~


上焗盤後放入已預熱200度嘅焗爐焗10分鐘~


香噴噴意粉出爐了~~


:+:鮮茄雞扒燴意粉:+: 完成了~

焗一焗香口啲又乾身啲, 更加好味架~~!!



2 則留言:

  1. 涼粉子:
    ~依個做法, 同我一樣, 我以前煮飯,我喜歡煮依一個, 因為簡單容易煮, 好快有得食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. VICKY呀.. 我會番HK過農曆年.. 你會唔會番去?? 如果就啱時間我地就可以會合見見傾傾講講食食食了~~~

      刪除