2007年11月4日星期日

:+:+:我們第一隻小狗的由來:+:+:

好開心呀....好快就會有一隻狗狗同我地一齊生活了..
故事由來:
其實O係8年前...我地都有幻想過將來要養一隻狗仔架喇......可惜得O個十幾歲, 仲要O係住O係boarding....自己都未攪得掂啦....不過我地都傾得好details架....
陳先生一直都喜愛比較大隻的狗狗....
而我......一直而黎.....都係好怕狗狗的------>其實唔關狗狗事....只不過係除左人之外..識郁既生物....我都會驚...(我都唔知點解)..但係有2隻狗狗..我係唔會驚既...就係一隻好大好大既黑色狗狗...(我宜家真係唸唔到佢叫咩名了..>_<)同埋mrs. mccarey既labrador......dino~~~
勾起要養狗狗的念頭:
到到陳先生o係宜家屋企附近...成日見到一隻又乖又靚既雪橇狗之後......


沒有留言:

發佈留言