2007年11月4日星期日

:+:+:我們生命中的第一隻小狗:+:+:


又過左狂send mail同打電話比賣家既一段時間......
o係11月4日既早上8點半....我地就出發1左oxfordshire既banbury搵個breeder Malcolm先生了~~~~~
一路上我都有唸....唔知malcolm d狗仔合唔合我地心意呢....合心意既話....係咪真係買一隻狗女就好呢...其實買一對都幾好啵...
不過買一對既念頭好快就打消左...我地2個都未同狗仔生活過架....好多人都話狗仔同狗女其實性格唔同.....我都係擔心我地到時會好o拿手唔成世....所以..都係專注住一隻狗女先....
到了malcolm先生的家...
一開門....就有一隻幾大既黑白色狗狗過左黎我地身邊....----->其實o個一下真係有少少嚇 親...但係唔洗唔秒....我就明白做咩d人話alamute係一種friendly既狗狗...friendly到...唔好要黎看門口...係因為 呢隻狗媽媽----->Dancer佢聞左我地幾下...我地摸下佢...之後佢就比我覺得佢一d都唔惡(***我真係一個好怕狗的人)..再 meet埋狗爸爸........佢勁勁勁大隻....(下次去到要同佢影下相先@_@)大隻過我同陳先生好多~~~~~
之後去睇下d o係10月18日出世既狗bb....佢地勁得意...5隻圍埋一堆咁....之後陳先生用手機同電話繩上公仔整dak dak聲出黎...第一隻趴埋黎我地身邊既...即係最curious的啦...(呢d係我地o係網上學番黎既揀狗仔知識)....可惜..佢係男仔黎 既~~@_@
之後我地唔洗好耐就目標一致咁同意左想養邊隻了....就係佢了...

如無意外....呢隻就會係我地第1隻狗狗了....
佢叫做咩名好呢~~~????
約好了malcolm先生....2/12就可以帶狗狗回家了....即係代表...我同陳先生有一個月既時間.....為狗bb prepare d野.....
即係我又要上網睇下articles了~~~~~

沒有留言:

發佈留言