2008年1月22日星期二

:+:KAKA尋親記:+:

今日下午...KAKA好靜..靜到我都唔知佢做咩唔吠...自己坐O係佢個竇度....
原來..佢搵到個新朋友仔了....可能仲以為係自己同類TIM.....


KAKA 你睇我地幾似樣.......
KAKA: 咬下耳仔先啦......我好溫柔GA.......
過左唔洗10秒....
KAKA: 根我番竇玩啦.....
呢隻跳跳虎..係N年前陳生送比我既禮物仔...一直都O係我床度陪我訓既...我都唔知笨KA點樣跳上張床度擔佢落黎....比我發現左之後...我放左跳跳虎上衣櫃頂...KAKA就坐直咁對住個櫃頂呼喚佢既同伴....
之後..我就拎左HELLO KITTY黎引佢...
KAKA: 我要朋友呀...比我呀..我跳...

沒有留言:

發佈留言