2008年1月14日星期一

:+:KAKA好鬼衰格呀~@@:+:



先補番亞笨KA琴日既食相....





 同埋佢既甜品.....

一大條火雞既脾骨...
但係我又開始唔明...比佢食生骨既意思係...比佢咬咬下丫...定係真係比佢成條食左佢呢?????
琴晚出去同佢散步..我估係因為比佢自由慣...次次都放繩..佢唔係好識乖乖地O係我地身邊同我地一齊行....琴日比佢跑左一大輪之後...最後就係強逼佢乖乖地O係我地身邊行........

2 則留言:

  1. 我來也,
    kaka係寵物,咁大舊骨頭點食呀,都係俾佢o趙下算啦

    回覆刪除
  2. 嗰時係養狗狗新手丫嘛...原來呢..佢天性係會將啲好野留番架..好似儲糧咁~^_^ 同埋...佢真係成條骨食唒架~~~@@

    回覆刪除