2008年1月17日星期四

:+:KAKA好中意食廁紙:+:

今日佢親我地訓緊既時候..唔知O係邊搵左2圈Toilet rolls出黎食......
當我地發現既時候...bathroom....個廳..都成地紙碎...........嬲都癲...我扔左佢落個bath tub度....先發現...原來冇水既bathtub佢都係驚的.....
我又唔明..做咩人地d狗狗咁中意游水..我隻kaka...又唔中意洗白白...連開少少水比佢洗走手手腳腳d泥......佢都喊唒口咁......@@
佢咬完一輪廁紙之後.....就係咁樣...



又係訓到豬咁...訓左o係飯桌下面......
個身d毛好短呀宜家...不過我估佢d毛都甩得7788...唔知要幾耐先生得番唒出黎又變3靚靚呢.....
是日餐單係火雞雞肉生熟牛肉雜菜(今日係青豆薯仔西芹同紅蘿蔔)燴飯..一日一日比少d飯飯佢喇...等佢快d習慣...唔好再痾liquid臭臭....


d野都開始cut得大粒d.....等佢可以咬下...佢食飯真係食得好快呀....唔洗4分鐘就食唒........
同場加影....佢咬左幾日既rawhide骨...一分為2了.....

勁肉酸...



沒有留言:

發佈留言