2008年1月10日星期四

:+:KAKA今日有危險呀:+:

KAKA今日有危險呀.....

今日夜晚成10點幾..我帶左KAKA去行下.....

同佢行行下..佢又好似平時咁...冇啦啦唔行....但係今次佢就呆左咁...

之後..我就見到一隻都幾大既BULLDOG走緊過黎...一手抱起KAKA.....

但係隻BULLDOG竟然跳下跳下咁...O係我腳度轉....

我一向都係怕狗既人....我就嗌都飛起.....之後BULLDOG個主人先慢慢黎幫佢隻狗帶狗帶.....=.=

之後KAKA好似嚇傻左咁坐左O係度......到過左6分鐘之後.....

佢先向住隻BULLDOG走既方向吠=.=...............

又係咁喇...人地走左...佢又想撩人.....

好在有驚冇險JA....唔係陳米都唔知會對我點-.-

比狗嚇完之後...KAKA又HYPER左...O係草地度跳跳下.....咬完D草又LUR..又咬又LUR咁..........癲左成半個鐘...............

沒有留言:

發佈留言