2008年1月20日星期日

:+:KAKA去左SHOPPING+試食呀:+:

今日我地一家3口去左CRAYFORD行街街...行街既重點..就係去PET SHOP睇下有咩要買比KAKA豬....
初初一到左PET SHOP...佢又hyper左...勁癲...係咁上同週圍d人玩.....到左個pet shop哥哥----->即係上次幫我地搵岩用既杜虫藥既staff....黎同佢玩...先至發現..kaka真係好中意將個頭o係人地隻手度 fing 黎fing去.......嚇死我...我好驚佢玩到癲會咬到人=.=
之後...pet shop哥哥用零食黎引佢sit n stay..食左1粒零食之後..佢就乖乖地坐定定了...^^
其實由一落車開始...就好多人走埋黎想摸下kaka..因為話佢好似teddy bear..我地梗係welcum啦...只係怕佢跳跳下咁會整親人就唔好啦....大人我地就ok...一有小朋友行埋黎問可唔可以摸下KAKA..我 都會話...SURE...but pls be careful that she might bite---->唸住咁樣就可以嚇走d小朋友...------>呢度d鬼仔鬼妹豆釘咁細粒...有咩hi親都唔知點算好...~不 過...佢地係唔驚既~@@....驚既只係我-.-
o係pet shop入面...有得kaka...梗係仲有其他狗狗s啦...佢又做番佢平時做既野...見到大狗就唔出聲...坐定定..好似有隻好大好大既警犬 ---->唔知咩種ga我...即係警犬咁既樣ga啦...人地好乖咁過黎佢身邊...佢坐定定望住人....其實我好驚...拖坐隻咁大既狗 既...只不過係一個睇落去大約10歲既小妹妹....@@隻狗狗行過黎時...佢就比隻狗狗拖住行~
..到到有隻好細好細既狗狗..--->得2隻手板咁大大...人地未行到黎..佢就開始吠了=.=真係冇佢符...><
之後同一隻bulldog好似想打交咁...人地行過黎前就吠笨ka了...我地笨ka....竟然吠番佢呀.......2隻狗狗都有用狗帶 ga...不過佢地相距只係大約3米度...唔係雙方主人都拉住..都唔知會點=.=....我好奇地問陳生....做咩kaka唔驚...睇真 d..kaka比隻bulldog大少少...唔係佢都未必敢吠番人.....唉...都唔知點先可以令佢唔好咁...


坐定定----->其實pet shop好熱....好多人....
我唔要stay..我要去玩.....
我最中意試食....樣樣我都中意食~~@@
差d唔記得...多謝pet shop哥哥入去拎左一大兜水比笨ka飲呀~~~~
其實...kaka差唔多肚痾左成個星期......今日去到pet shop...食左好多零食...我都知佢一定又痾到9彩..但係呢個女...成3個月都未試過肯o係出面痾.....一次都冇..今日我地行完都嗱嗱林 食左m記就番屋企....只係十幾分鐘車程..佢就頂唔順...o係車度發出d我未聽過叫聲....我知佢一定急爆....不過竟然乖到冇o係車度 痾...
一落車...就行左去草堆...........係黃色既....噴射機=.=
一番到屋企..再去wc痾埋尿尿就飯都唔食咁訓左了....
咀咀長左好多呀....
陳生是日金句:
佢唔係我隻狗...佢係我個女呀~~~
粉子新發現:
我由幾時開始唔驚狗ga?????????????

沒有留言:

發佈留言