2008年2月25日星期一

:+:KAKA唔貴唔咬:+:

今日我地3個人出左街....淨番KAKA一個狗O係屋企...番到黎既時候...見到D野都好正常下....算係咁....佢又冇攪亂^^...
就快快手拎岩岩出街買既豬生皮卷比佢咬..


..但係....唔洗好耐...KABABA就發現...KAKA入過浴缸.....揀左最貴的NARS洗面膏黎咬.....KABABA用既BOOTS O個D佢又唔咬....激死人...攪到支洗面膏一個個小孔...好似比人用針吉穿咁...嗚嗚...
之後...我地睇緊電視既時候...同埋岩岩O個時我幫大哥城剪緊頭髮......就關左廳既門....唔比KAKA入黎...佢一隻狗狗自己悶得滯....又跳左入浴缸...打完又跳....跳完就打...
我本身見佢平時怕洗白白..咁就等佢跳左入去時開水喉...等佢驚下唔好再跳入去....
一開水時KAKA都會退後...之後見D水係咁浸過黎..佢就聞下個水龍頭..又吠下...之後...開始掘水....掘呀掘..一時左手...一時右水....一時2隻手手一齊掘...好似癲左咁~~~
本身唸住想嚇下佢...點知變左開水比個衰妹洗腳仔.....><....見佢掘到攰了..我地先關水喉......幫佢擦番 乾....點知唔洗好耐....佢又跳番入去...KAKA寧願我地打佢都唔想一個狗冇人理...KABABA話扔佢入籠好過打佢.....咁KAKA就 去左坐監了~~~~
幫大哥城剪好頭髮....吸好個地就放番KAKA公主出黎......佢一出黎就跳左上梳化痴住KABABA.....呵呵....
之後見佢咁乖定定地O係度睇電視...kababa就砌好左個kong toy比佢做零食....比佢之前..kababa跌左個kong toy落地.....到比kaka玩既時候...佢都唔係好似平時咁起勢咁lam...而係咬一下就將個kong扔落地....之後見佢一直都係 咁....因為一跌落地.就有d餅乾碎跌出黎......
嘩...天呀....咩得佢咁醒目~~~呢種狗狗智商排第50???????
我唔信~~~~!!!

沒有留言:

發佈留言