2008年3月18日星期二

:+:KAKA5個月大了:+:



KAKA今日5個月大了.....WOW....時間過得真係快....如果可以慢番少少咁就好了....



今日KAKA見我整豬肉餅時..一直O係門口等+睇....
見佢咁乖乖...就比左D三文魚魚生佢食.....食食下我先記得拎黎影下相仔...



KAKA都不知食得幾開心......XD 魚呀........話咁快就食唒之後...


KAKa就一直o係kitchen前面等...等呀等.......

見佢咁可憐.....(其實都有得食魚生啦....一d都唔慘)..我地就又同佢出街街...
你睇...要我地出左門口....佢乖乖地sit n stay我地話ok佢先至出得黎架....

今日一直由kaka帶路....我地兩老o係後面拍下拖....傾下計....嘻嘻..

一路行..一路彈下彈下咁....好開心啵...

行行下...kababa就要kaka stay....o...你睇佢...有d唔耐煩....

草地呀..........

放左繩比佢自己玩.....

kaka:走呀.....放生了.......
你估佢做緊d咩??????

kaka o係草地度典黎典去.....只係想整甩圈住個咀咀既圈圈....

不過.....唔洗好耐....佢就放棄左了.......

嘩..........真係好肥尾呀~~~~~xd

行左一大輪....又番屋企了~~~~~~~~~


  • 留言者: 小猿
  • Email: babi_ape@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2008-03-19 19:20:00
hahaha..好似arnie灰色個個咁XD





  • 留言者: 小猿
  • Email: babi_ape@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2008-03-19 15:39:00
e.. 買左個新collar啦.. kaka都係同arnie一樣.. 超唔中意個gencon..XD
[版主回覆03/19/2008 19:01:00]係呀...但係用呢個COLLAR就可以用FLEXI丫嘛.....呵呵~~

沒有留言:

發佈留言