2008年6月2日星期一

:+:KAKA睇醫生:+:

KAKA BOOK左今日10:00 AM睇醫生.......

上次去呢度就係打第二支針既時候......咁快就差唔多半年了~~~

一去到...KAKA又好似發現新大陸咁....四圍聞.....



之後聽到有狗狗既叫聲...就四圍搵狗....


KABABA怕左佢....叫左佢SIT O係我地腳邊....


見佢咁乖..又比佢四圍行下啦.....好奇之心嘛....係狗狗都係咁架啦....如果佢咩都唔8卦下....唔郁唔郁咁....到時我就真係要好擔心了....

夠鐘了.....醫生叫我地入去了.....

先睇左佢既手肘位....醫生話有D咁既野...對大狗狗黎講...係好正常的...因為佢地趴O係地下前係用手肘落地...咁佢地身又重......醫生比3個選擇我地

1. 唔理佢...再睇多一個月睇下點..
2. 開D藥膏比佢搽....大約2個星期見效....不過最好唔好比佢LAM到...方法係..搽完即刻同佢去街....等佢唔記我左手肘有D野...XD
3. 係即刻用針抽D細胞去化驗....不過佢話唔覺得有咁既需要...佢話見KAKA都唔咬既...咁又係...佢都係悶...冇野做..先會去LAM下咬下好似清潔咁..

咁我地就揀左藥膏了...


早晚一次...咁就睇下佢2個星期有冇好D....
不過佢話...可能好快KAKA既左手手肘又會生多粒...同埋好大可能會愈黎愈大..不過都係正常...有保護佢手肘既用途....

之後就CHECK下體重...耳仔...牙仔咁...

醫生話佢肥左2-3KG呀.....又未要出動減肥糧...不過又要食少D....

宜家體重係: 31.7KG

牙仔開始有牙石了.....佢話咁大隻狗狗如果難幫佢擦牙仔既話...可以TRY下呢隻T/D糧...

係呀係呀...係HILLS出既~~@@

陳米話唔...好似唔係咁好啵...不過買包比KAKA TRY下都好丫....


睇完....埋單62鎊.....---->比預期平....我仲買左包3KG既糧呢...

不過見KAKA冇事....咩都開心唒...^_^

PS: 多謝大家關心~~

沒有留言:

發佈留言