2008年7月27日星期日

:+:亞媽與亞KA:+:

話咁快就過左個半月.....

媽咪同7E今日出機埸前都要同KAKA出去行下.....


大熱天時出去行.....KAKA一定會又熱又口渴架...我要揸機影相....所以難為我既父親大人(註: 呢句係我婆婆講架.....因為佢平時同我飲茶又或者係去街...爹D冇出席..婆婆就會問: 你爸爸係咪番工呀???? 點知有一次....婆婆問: 你父親呢...係咪去左番工...????攪到我呆一呆....唔識反應!!!唔知婆婆O個排係咪睇得古裝劇多呢...XD).....要幫KAKA拎支大大支既水.....



肥左一大個圈既7E.....



一出街....KAKA就會好似公主又或者係親善大使咁...係人都撩下....你睇下..其實佢都幾咸濕架.....呵~@_@



亞媽與亞KA



再黎......亞E與亞KA!!!


亞媽與亞KA.....你睇KAKA熱到.....呵呵...


再黎...亞媽又與亞KA.....呢個半月....KAKA大個左好多唷....宜家一坐就會坐得靚靚...唔知係咪因為D腳仔有力左呢...


亞媽亞E與亞KA.....你睇KAKA幾冇耐性......一D都唔專心!!!



  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-05 18:21:00
你同媽咪好似樣喎
[版主回覆09/06/2008 06:30:00]係呀.....話我係汁番黎既都冇人信....呵呵~~~


沒有留言:

發佈留言