2008年9月10日星期三

:+:KAKA d貨送到黎啦:+:

上個星期幫KAKA訂左D糧同埋零食.....今日先收到=.=

除左乾糧之外...仲有20KG既牛肚乾.....1KG既鱔魚乾...同埋一大條鹿肉潔齒骨.....



D貨一黎到...我同KABABA即刻快快手分好左D牛肚做一包包....唔係走唒D味..KAKA就可能冇咁中意食了.....

丫...仲有...今日KAKA唔知係咪嚇親呢.....我同佢好似平時一樣...出左去尿取之後就放繩比佢自己行去籃球場O個個公園O個邊....點知...個閘LOCK左...但係入面仲有人...咁即係入得去啦...咁我同KAKA就入左去.!!!入面有一堆人...有3隻狗冇帶狗帶咁跑黎跑去......咁我唸住比KAKA入去....等佢都習慣下呢D公共場所係有其他狗狗...!!!

唔知KAKA做咩....跑跑下好似好驚咁樣縮埋左O係籃球場既一邊......但係佢身邊O個時係冇其他狗狗架....其他狗狗跑黎跑去...佢就得個睇字....唔知做咩...

之後我行埋去睇下佢...我都未行埋到KAKA身邊....其中一隻純白色既狗狗就走埋黎我度.....都好似冇咩惡意架.....不過KAKA就E唒牙走埋過黎........隻白色既梗係走番去自己主人度啦....

我都怕左KAKA....拿拿林同佢帶番繩...不過....又有另一隻狗狗走埋黎係咁EE嗚嗚同埋好似想咬KAKA條尾咁.....嚇死....!!!好在佢主人即刻走過黎JA.....唔係我唸我真係可能會踢開O個隻狗狗...>_<

我再同KAKA跑多陣就番左屋企了~~~

不過KAKA唔知係咪嚇親...好似好唔開心咁呀~~!!

沒有留言:

發佈留言