2008年9月30日星期二

:+:KAKA好奸架:+:

KAKA唔知係上次行完一大輪好攰..定係天氣開始凍.....所以呢幾日佢都好好訓....

不過一訓醒就撩人玩....O係玩具箱度擔D玩具出黎...攪到一地都係..如果可以教KAKA自己執番好自己D野咁就好了~~~

如果唔同KAKA玩的話....佢會扮BB喊架...!!愈大愈奸...

拎左個玩具黎同KABABA玩搶玩具....其實咁搶法真係幾攰架~~

 




今日煲左湯...未落鹽之前盛起左D...留番比大隻KA.....仲有少少排骨....


KAKA: 食得未架.....


KAKA: 下...仲未得...等左好耐喇啵.......LAM一啖都唔得??????


KAKA: 等左咁耐都唔比我食....有得睇..冇得食...你當狗仔傻架????我決定.....搶!!!!


食左骨骨...KAKA又係時候撩人玩~~


玩左一陣之後...KABABA唔SO佢...XD...

KAKA: 玩啦...玩啦...我讓下你...細力D啦最多~~~


KAKA: 車...好巴閉咩....唔玩就算.....


KAKA: 我自己玩都得架....咁好玩都唔玩...你地真係笨...!!!


不過KAKA似乎自己玩得唔係好開心啵.....玩嘛...自己一個有咩咁好玩丫....



驚死我地唔知佢唔開心.....仲發脾氣TIM!!!!

KAKA: 咬呀咬呀....我咬唒自己個竇D棉花出黎先....次次一咬呢..個個都理我架....!!
             亞媽會黎鬧我...爸B都會黎話我曳....

KAKA真係好奸....佢幾個月既時候咬棉花...係會放入口好似我地O趙香口膠咁...宜家....咬唒出黎整到落雪咁就算.....因為佢都知棉花係唔好味既....

沒有留言:

發佈留言