2008年9月14日星期日

:+:KAKA的中秋節目二:+:

KABABA扔左KAKA上車....原來唔係番屋企.....而係搵一個細D既公園...睇下有冇機會比KAKA自由行.....

我地就黎到BEXLEY PARK...呢度比DANSON PARK細好多...不過....都2人跑步放狗踩單車打網球踢足球........



一去到....行左一陣...我就扣左KAKAO係個龍門度.....唔係因為佢唔乖又或者我係變態我只係想佢習慣下睇住我地行開行埋....!!好似O個日我入左郵局寄野....扣左KAKAo係條街度....KABABA架車就係附近...佢冇落車姐...但係佢睇到KAKA架嘛....KAKA一見我唔到...就叫到癲左.....!!!!之後好快就静左落黎......我以為佢咁快知道叫都冇用啦....原來係KABABA落左車黎佢!!!

今次扣住佢....佢一叫....KABABA就去理佢...唉...><
算吧....大時大節忌頂咀......

經過我一輪爭取之後.....KAKA就可以自由行了......

初時都圍住O係我地身邊.....勁開心咁跑跑跑....跑得超快~~~

不過唔洗好耐.....

撩完後面跑緊步O個位叔叔..同佢一齊跑左一陣之後.......

就走左去撩狗.........KABABA又要出動捉佢~!!

捉到...就梗係要扣番狗帶啦..!!!!!

KAKA心唸......: 你咪扣住我LOR....一陣我知KAMAMA又會話比我自由行既~~~

:+:+:+:+:+:+:請看下篇:+:+:+:+:+:+:

沒有留言:

發佈留言