2008年9月26日星期五

:+:+:+:+:KAKA遠足+擦牙記:+:+:+:+:

今日同KAKA由ERITH行到去BEXLEYHEATH~~~~哈哈.....攰到不得了....

我見今日好好天.....咪同佢出去行遠D....點知原來真係好遠架......行到過左BEXLEY PARK.....KAKA見到人唔會再好興奮..又唔會跳起.....因為佢真係熱到不得了....咀角仲有口水泡泡TIM~~~

其實一路行...我都一路留意緊有冇人洗車....又或者係淋花架喇....因為我除左KAKA之外...咩都冇帶出去~~~

點知行到去NORTHUMBERLAND HEATH既時候...我見到有一間屋門口有架車洗緊丫...行到去想問下O個個人可唔可以淋下KAKA既時候.....睇下....(O個個人蹲左O係地下架..)原來係中國人黎架...仲要係講廣東話既~~~KAKA真係好彩....呢個姓文既叔叔話用洗車既淋KAKA....會水力太猛...仲專登開左個淋花既水喉比KAKA TIM~~

KAKA淋完一大輪冰水.....成個生猛唒....!!!呢個文叔叔同我傾左成20分鐘都有....KAKA就O係度抖下....呵呵~~~!!!

之後..我地就又做番亞笨與亞占.......比心機咁行....經過LITTLE HEATH ROAD....過埋PICKFORD LANE....去到搵KABABA既時候....佢岩岩放工了~~~^_^時間岩岩好~~!!

番到黎屋企....KAKA野都唔想食...就係咁訓訓訓訓訓~~~~

見佢訓得咁我意....咪就去攪下佢啦.....點知佢嫌我阻住佢訓豬豬..........

我指住佢黎玩....佢又E牙了....岩唒~~~!!!又可以擦牙了~~~









睇相係咪好得人驚呢~~???其實KAKA係扮惡架.....如果係會咬....我一早冇左隻手了~

擦完牙仔之後....KAKA又乖乖再訓番~~~


  • 留言者: AKI
  • Email: blythekib@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-27 21:44:00
KAKA豎牙個樣真係好得意!!!!
[版主回覆09/27/2008 22:36:00]仲好惹笑TIM

沒有留言:

發佈留言