2008年9月13日星期六

:+:KAKA的地盤:+:

KAKA今朝等KABABA出左門口番工之後...就要食第一餐....O係屋企痾左臭臭之後...
見我幫佢執完拖好地...就會EE嗚嗚....等我帶佢出去痾尿尿...

痾完尿尿之後....我就會放繩....KAKA就會一支箭咁標入去佢既第二號地盤.....

                                                  籃球場



一入去....波波都唔想玩....

其實係清道夫......專食地下既垃圾.....特別係香口膠......

KAKA: O個邊好似有正野食啵.......

KAKA: 車....你都唔係香口膠黎既~~~~

咬下波仔好過啦.....

KAKA: 我唔係8卦呀....不過O個邊真係好似有人行黎行去.....會唔會過黎同我玩呢...

KAKA:.都唔過黎既....咁不如KAMAMA同我玩丫......

KAKA: 快D黎捉我啦....!!!!

KAKA: 呢個波波唔係好好玩JA....都係KABABA同埋小文舅父既大橙波好玩D~

KAKA: 搵到D正野...地上執到寶...問天問地攞唔到.......

KAKA: 好似冇咩味咁啵......

KAKA: 唔好味既...等我搵過第二D野黎食先~~~~

KAKA: 出力咬.......出力咬........都唔好味既.....

KAKA: 喂..唔好掛住影啦......我宜家想玩波呀~~~~~

KAKA: 有發現!!!!!!!!!!

KAKA: 地下會唔會有薯片碎呢........

KAKA: 又冇...做咩今日呢度冇野食架......

KAKA: KAMAMA...今日呢度唔好玩...又冇野食...不如我地番屋企啦....
日日都係咁....KAKA玩到夠...玩到悶就會O係個入口度等我幫佢帶番條狗帶.....

沒有留言:

發佈留言